Din kurv

Personlig vejledning - Fri fragt over 699 kr. - Levering 1-3 dage

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er klinikkens åbningstider? 

I klinikken har jeg ingen faste åbningstider, men kun åbent efter aftale, da jeg er alene i klinikken og derfor ikke vil forstyrres imens jeg behandler. 

Kan jeg komme og købe produkter, selvom jeg ikke har en tid?

Ja, men du skal have en forudgående aftale. Så du er sikker på at jeg er tilgængelig og har tid til at ekspedere og vejlede dig.

Kan jeg købe et gavekort?​

Ja, du kan både købe gavekort online. Under gavekor har jeg beskrevet fremgangsmåden. Jeg udsteder også fysiske gavekort i klinikken, som du kan afhente i klinikken, efter aftale. 

Hvor finder jeg klinikkens afbudspolitik?​

Du finder den når du bestiller tid online, så kommer der et pop-up vindue op med regler omkring afbud, forsinkelser og udebliver. Du kan også finde det nederst under "Genveje". 

Jeg vil gerne slette min tid/flytte den, hvor gør jeg det?​
Du kan melde afbud via dit kundelogin på linket her, eller ringe til 42 90 77 72. Du finder et link til afbud i den bekræftelses-e-mail du modtager når du har booket tid.

Du kan også afmelde/se dine fremtidige bookinger under "Kundelogin" via linket her oppe i højre hjørne.

Det er mit første besøg, hvilket ansigtsbehandling skal jeg vælge?​

Jeg skræddersyer alle mine behandlinger, ud fra hvad din hud har brug for, kombineret med dine ønsker til din hud. Første gang vil jeg anbefale dig at bestille en pH formula 60 min. eller pH formula 75 min. 

Jeg er gravid, kan jeg stadig få ansigtsbehandling?​

Ja, du skal blot fortælle mig det. Så jeg kan tage hensyn til det, men det er intet problem